Ny kamera igen!

Klickat hem en ny kamera, minneskort + till mobilen! ;)




Min gamla försvann ju i somras. Var helt spårlöst borta :/ Men tror jag tappade den i öltältet då den låg i väskan och jag skulle ta upp en filt så tror jag att den åkte år. Riktigt klantigt, nu har jag beställt mig en ny. Saknar ju att kunna ta en massa bilder med kameran, visst man har ju mobilen men det är inte riktigt samma sak.

Skulle kunna somna nu är dödstrött. Men vill inte sova ännu måste försöka hålla mig vaken ett tag till iaf.


Imorgon är jag ledig wehoow. Soft vecka jag har.
Måndag : möte 13-16
Tisdag: Ledig
Onsdag: 15-21
Torsdag:15-21
Fredag: 6:45-15
Lördag: ledig
Söndag: ledig


Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0