Resume helgen!

Fredag: Blev en spontan kväll tillsammans med Hanna och Ira. Vi myste och kollade på idol, det var jätte trevligt♥ Det måste vi verkligen göra om :)

Lödag: Slet jag och Anna med att kratta, plocka fallfrukt, klippa gräs osv osv vilket skit göra om ja får sägat själv vilket jobb med hus och tomt.
Vi håller ju på o samlar in pengar till lagkassan. Så jag och Anna tog detta som skulle göras.

Efter allt slit på 1 1/2 timme så unnade vi oss en varsin kycklingtallrik och det var vi verkligen värda. O gud så gott det var :)
Var hos Anna ett bra tag prata en hel del, mycket trevligt och skönt att få allt utrett osv. Känns grymt :) Du är så underbar min fina vän vad skulle jag göra utan dig, du är bäst♥

mår som en princessa:D
Mycket gammal bild.♥ Slitna töser :)

Senare på kvällen sen blev det käk med älskling tacopaj mkt gott. Efter det blev det mys med Anna, Dessan och Annas ** hihi Vi kolla på en film som utspela sig i las vegas handlade om en sven sexa. Var bra i början men sen spåra den ur. Den var ingen höjdare. Så vi slängde därefter på ronny och ragge shit va längesen man såg dom avsnitten och fyfan vad vi garva iaf jag och Anna med våran knäppa humor ;)
♥Tack för en trevlig kväll♥

Söndag: En tripp till norris tillsammans med Anna, vi skulle hämta mina päron på flygplatsen. Så vi drog lite tidigare så vi kunde shoppa lite :) Hittade mig en ny vinterjacka på cubus som ja redan fastnade för på reklamen. Det blev en beige är sjukt nöjd med den och bra pris oxå 499kr :) .
Köpte mig även en mössa och leggings :) 

En kanon helg har det varit. Tillsammans med underbara vänner och pojkvän kan inte bli bättre♥


Pusskram // Mallan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0