16 September - Mätt i magen



Då var man mätt i magen, satt fint med gårdagens makaronilåda :) Lyckades verkligen med den. Just nu så poppar man lite musik och snaskar tomat ;) + ett glas vatten, Bra med lite nyttigheter, :)
Vaknade såklart vid sju idag oxå, men hade inte mage att somna om tänkte att det kan ju vara skönt att starta dagen skapligt. Vilket faktiskt är skönt man hinner ju med en del även slappa och ta det lugnt :)
Liksom sova kan man göra när man dör, Som min vän sa till mig. Vilket är helt rätt. Man ska ta vara på livet och man behöver ju endast 7-8 timmars sömn ;) Så varför sova bort en hel dag? Då är ju kroppen helt utvilad, så det räcker gott och väl för mig oavsett om jag är trött som tvingar ja mig upp, vet jag är lite konstig av mig ibland men det tycker jag man kan få vara ibland :P



Idag blire jobb 14-21oo. Likaså imorgon. Det är faktiskt skönt att jobba kvällar :)
Igår kom våran new body leverans, o ni det var inte direkt en kartong utan en hel pall full. Där fick ja Anna och Annas far bära upp till Anna igår. Phua alla dessa trappor, men bra träning iaf :)
Jag har totalt sålt 23st packet. Känner mig lite duktig :)

Tack till alla ni som köpt packet :)

Ha en bra fredag folket min fortsatta efm/kväll ska spenderas på jobbet. Efter nio får jag spendera min med älsklingen♥

Pusskram // M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0