24 September- Umgåtts med Pillan & Melwin!

♥Underbar dag tillsammans med min underbara vän och fasters gos♥
Idag blev det en heldag tillsammans med min fina vännina/svägerska Pernilla och fasters lilla raring. Kändes som det var längesen sist vi sågs. Har varit mycket då man varit sjuk och jobbar osv osv. Men det var riktigt mysigt att bara vara och umgås idag. ♥
Massor att ta igen och prata om. Fast man hörs på sms typ varje dag, men det är ju inte samma sak som att ses. :)



♥My lovlely friend♥

Bilder från idag, Melwin slocknade på engång när vi skulle cykla.

Fasters sötis♥



Igår kom det ett blommbud till mig. 12st underbart fina rosor fick jag utav min fina sambo. Skulle igentligen fått dom förra veckan men vad gör det :) Bättre sent än aldrig. Snacka om att ja blev chockad undra ju liksom vem som hade skickat blommor till mig. Men det visade ju sig att det var min älskling :)
Guud så glad ja blev. En jätte stor och fin buket fick jag♥


Dock inte den bästa kameran men men ;)

Idag har dom slagit ut lite mera så fina.
♥Älskar dig min finaste♥




Tjohlahopppp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0