27 September- Löning

Ja ni kära läsare jag lever. :) Men just nu är det mycket jobb som gäller för min del, tar ju lite extra turer nu så det är fullrulle i jobb fronten :) Ska ju få jobba 100% så därför tar jag extra lite då och då. Men som sakt man ska passa på nu när man kan och får det :) Jag gillart iaf för jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb, så det gör inte så mycket med lite extra på ett annat ställe :)

Tog mig ett extra pass nu på fredag det blir ett lång pass från 6:45-21:00. Skulle igentligen jobba bara kvällen men tog även ett dag pass :)

Härligt med lite lön men den försvann nästan lika fort igen, då man betalat alla jäkla räkningar som aldrig är kul att betala men det nu är det överstökat för denna månad :)


♥Älskar dig min sötnos♥


Helgen som va sprang iväg. Gud va dagarna går fort nästan en aning för fort, hinner inte med allt riktigt. Jag var ledig fredag och lördag gjorde inget speciellt, fredan var ja med Stoffe och lördagen med Pernilla och Melwin. Söndagen ett långpass 7oo-21oo. Den dagen gick grymt fort.

Aja nog tjatat om detta.

Ska lägga mig nu brevid min finaste♥

Ha de

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0