Kämpar på!

Min dag började med lite teori plugg. Måste som sakt ta tag i detta nu, vill ju ha mitt rosa kort snart. Vet att jag sakt att jag ska ha kortet innan detta år, men vet inte om jag kommer hinna det. För det beror ju helt och hållet på när tiderna är för uppkörning, provet och halkan. Vet iaf att man kan få vänta ett tag innan man får göra det. Men får lägga på ett kål känner jag, ligger tok efter med teorin just nu. Teorin är inte min starkaste sida. Det lär ta några månader till skulle jag tro. Men som sakt man ska ju ha den där djupinlärningen så då tar det ju sin lilla tid.
Men jag ger inte upp, tillslut kommer jag ha det för de vet jag.
Bara att kämpa på!

Har körlektion idag då blir det landsväg. :)



Ha en bra dag!

Puss //Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0