11 September- Söndag!

Då var det återigen en ny söndag och inte vilken söndag som helst utan den 11 september, kommer ni ihåg vad som hände just denna dag för 10år sen?.
Shit va åren går. Känns inte som det var så längesen det hände.

Igår kväll vart det mys pys med töserna mycket trevligt känns som det var längesen vi hade myskväll. Så vi måste bli bättre på såna här kvällar och det skulle ju vara dubbelt så roligt om verkligen alla kunde nångång :) Fast så är det ju alltid det är ju alltid någon elr några som inte kan. Men som sakt det var en mycket mysig och trevlig kväll.♥ Jag Anna och Hanna lagade iordning lite käk blev biff thariaki och ris, väldigt lätt och gott. :) efter maten blev det film time, little fockers och the red riding hood. Sen kom Ira och myste med oss. Tack för en mkt trevlig kväll mina fina vänner♥

Dagen söndag. Har inte hänt sådär jätte mkt idag slappat mesta dels. Har iaf diskat och plockat undan :) Så lite har jag gjort iaf :) O om två timmar ska ja och Anna iväg o titta på lagkamraterna när de spelar. Måste ju hejja på mina kära kamrater♥
♥Så lycka till idag♥

Stoffe visade mig denna nyss, shit säger ja bara :)

 

PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0