15 April- Barnvakt+ promenad+ fotboll+bilder

I söndags hämtade jag Samuel, vi tog oss en promenix till backavallen för att se på mitt lag som spela.



Söta Melwin hihi tungan sticker ut minsann ;)


Sötis där ♥

Melwin ♥

En väldigt glad Samuel ♥


Matchen slutade med vinst till oss tror det vart 3-1 missade dock slutet då det vart så kallt och lilla samuel ville hem. Men brudarna lirade på bra, och kan säga att jag blev lite sugen på att börja igen. Så ska nog försöka ta mig i kragen och prova på hur det känns. :)
Och peppning är ju bara bra. :P


Samuel har varit jätte duktig och jätte go hela tiden han varit med mig och stoffe. Var inga problem alls. Men måste nog införskaffa oss lite lekbara grejer så de har nått kul här om det skulle bli fler ggr :)

Men Samuel underhöll sig mkt bra endå. Han tog även ett bad innan han skulle sova. Somnade även på stört.

Igår träffade vi syster och Matilda käkade på coffe louge var mkt trevligt. Efter det vare ett kvällspass för min del. Gick kanoners.


Ha de gött

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0