20 April- Aj aj

Min dag idag började inte alls bra. För det första så hade jag fått alldeles för lite sömn. För det andra så skulle ja sätta in mina linser, o det gick ju skit bra NOT.. Ögat gjorde ont när ja satte in en. Och det visa sig att linsen gott sönder i mitt öga, trodde fan att den hade hamnat bakom ögat. Men som tur var så hade den inte det. Det var riktigt läskigt och obehagligt. När ja peta i ögat så vart jag illamående det var det som var otäckt oxå. Men tur iaf att jag fick ut den. Phuuu..



Hela den här dagen har jag varit helt pajj, skit trött o helt slut. Likaså hela den här veckan har det varit så mkt.. Dags att varva ner lite Malin kanske?

Trevlig helg!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0