24 April- TRÖTT

Trött, tröttare, tröttast.
Skulle lätt kunna gå o lägga mig NU. Men är ju jäkligt tidigt.
Duscha först sen sova kanske ;)

Funderar!
Ibland kommer man i tanken ska ja ska elr ska jag inte?
Velar fram och tillbaka det här med fotbollen. Kommer liksom inte till skott o dra iväg till träningen skjuter upp det hela tiden. Är så opepp. Ingen som kan peppa mig ordentligt?

Men just nu har jag prioriterat körkortet o pluggandet så har lagt gymmandet lite på sidan av. För vill ha full fokus på detta. Men har träning i skallen ofta, blir tokig när ja inte får träna ur kroppen. Man mår så bra efter ett träningspass och man känner att nu har jag gjort något bra. Älskar den känslan. Nån mer som gör det? ;)





♥Vi hörs/ses så sällan du är Saknad♥


KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0