9 April- Resume påsk helgen..

Helgen är då över igen. Den gick gryymt fort.
I fredags var jag på en liten släktträff var jätte trevligt och jätte kul att träffa släkten. Men vart ju inte så långvarigt för min del då man skulle börja jobba 15. Så detta var min fredag det. Annars i helgen så har jag spenderat den på jobbet. Har ju kört långpass från 7-21. Och kan nu säga att det gick hur bra som helst. Dumt att klaga. :) Tiden sprang iväg.
I lördags kom ju även min kära mor och syster med barna förbi, tanterna blev helt till sig. När det kom små barn. Så det uppskattades nog. Men det var kul att ni ville komma förbi och hälsa på oss. :)

Men detta var min helg det. Har som sakt inte hänt så mkt. Som ni ser. Men så blire när man jobbar långpass. Fast nu ser man framemot två helger ledigt. Ska bli sköönt :)

Hoppas eran påskhelg varit bra :)



Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0