16 Augusti

Kan säga att jobba såhär många dagar är inte helt klokt. Har jobbat sen i lördags dessa turer.
Lördag: 06.45-14 sen 16-21
Söndag: 06.45-14.15
Måndag: 7.00-15
Tisdag: 14-21
Onsdag: 6.45-15
Idag ledig en enda dag har jag ledigt. Helt sinnes detta. Ja iaf igår var jag helt slut ögonen var tunga och jag kunde slokna vilken sekund som helst. Men gav upp vid halv nio då pallade jag inte mer så somnade på spört. Vaknade desto tidigare idag kl. 7 men känner att jag är riktigt utvilad idag. Så det känns riktigt skönt.
 
Ja och imorgon är det dags återigen för jobb :/
Fredag: 14-21
Lördag: 6.45-16
Söndag: 7-13 sen 16-21
Måndag: 14-21
Tisdag: 7-15
 
Aldrig mera säger jag bara. Vill tillbaka på långpass igen och få ett regelbundet schema för detta håller verkligen inte måttet. :(
Säger då det hellre långpass än dessa förbannade delade turerna.
 
Kan säga att jag hade det mer ledigt och mer ork med långpassen och regelbundet schema.
Får se hur det blir med de.
 
Hoppas hoppas..
 
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0