Det går bra nu :)

Det går bra nu för mig :)
 
♥Jag har fast jobb
♥Körkort
♥Är tillsammans med den bästa människan♥
♥ Vi har det väldigt bra
 
Jag hoppas och längtar tills det är älsklingens tur att få turen med sig.
♥att han fixar körkortet
♥och får fast jobb.
 
Efter det behöver vi inte oroa oss längre.
 
Alla har vi våra ups and downs. Men börjar se ljuset komma sakta men säkert.
 
 
Varför stressa? ta en sak i taget och fullfölja det. Man hinner, man har hela livet framför sig. Klart man längtar till det där huset/lägenheten till den där bilen till det där barnet. Osv osv. Men varför stressa man hinner. Jag är 24år och det anser jag är ganska ungt. Och varför ha en ålder att innan jag nått den ålderna ska jag ha barn. Det kanske inte alls funkar då man kanske inte ens kan få barn eller liknande. Man kan ta de som det kommer istället. Vart man än är i livet. Jag själv anser att jag har gjort det mesta jag velat göra, men det finns säkert mkt mer som man vill göra innan man tar klivet in i vuxen livet. Som sakt man hinner.
Både jag och Stoffe vill ha det bra rent ekonomiskt innan man planerar flytt och ett nytt liv i vårat liv. Inte bara för att. Det är mycket man ska tänka på.
Plus att det är ett stort steg i livet.
 
Man får liksom vänta och se vad som händer... :)
 
Saker jag ska ta tag i nu!
♦Kolla upp om jag har dyselexi, det håller jag på med nu.
♦Kolla upp mina leverfläkar.
♦Komma igång med min träning igen
♦Ev bilköp
 
Sen får ja se va jag hittar på i min lista :)
 
 
Men visst är det jobbigt att höra från andra håll att har du barn? ska inte ni skaffa barn? Är det inte dags nu Malin? även se andra som skaffar barn och hus osv. klart man längtar. Men vill även att mina barn ska få det bra. När den tiden kommer.
 
 
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0