Det här med bilköp!

Det här med bilköp. Kan säga att jag faktiskt är riktigt sugen på att skaffa mig en egen bil. Men det är så himla svårt när det gäller den kategorin det finns ju så sjukt mkt att välja på. Det jag kommit framtill som första bil är iaf en liten, bensinsnål, kostnad inte allt för dyr. Vet att jag igentligen inte är i behov av någon bil men endå vill jag så gärna ha en egen känns lite att behöva låna bil och fråga om det. Vet är kanske larvig men endå. Jag är sån.
Den bil jag fastnat som mest för just nu är denna lilla pärla. En Peugeot. Vet man ändrar sig hela tiden, men en sånhär skulle jag faktiskt kunna tänka mig ha.
 
 
 
 
Men så himla svårt sånthär. Så har ni tips och ideer dela gärna med er till mig :)
 
Kram M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0