Ibland undrar man...

Ibland undrar man bad det är med en. Den senaste tiden har jag sovit dåligt och fått alldeles för lite sömn. Max 4-5 Tim per natt. Vilket inte är så jätte bra, det resulterar att jag är väldigt trött om dagarna och ibland om jag är ledig även sover på efm. Det är inte så bra:( vet inte varför det är såhär med mig. Eller man har väl sina aningar. Att det kanske är lite och tänka på just nu. Kan nog vara därför tankarna flödar innan man ska sova och under natten. Men det blir nog bra allt tillslut det tror jag. Man får vara stark och bita ihop. Det är tur att man har sina nära och kära runt om kring sig. För de gör allt lite lättare<3 kram M


Kommentarer
Postat av: Hanna

Leskigt. De där orden hade kunna vart jag skälv som skrivit. Samma här, sover sjuuuukt dåligt och tankarna snurrar. Bara att bita ihop. Hålla sig vaken på dagen och hoppas på att det snart vänder. Kram på dig <3

2012-08-08 @ 16:15:02
URL: http://missthure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0