Inatt har jag sovit...

Inatt har jag sovit så himla dåligt, Så himla jobbigt när tankarna flödar när man ska sova. Har även vaknat från och till. Inte alls kul. Men men så kan de va ibland. Är iaf uppe med tuppen idag funderar på att ta mig en löparrunda för att köra ur kroppen lite på allt skit. Skulle vara skönt men så trist att springa själv igentligen. Men det får väl gå om jag nu kommer iväg, annars kanske det blir en tripp till gymmet ensväng istället. Känner att jag måste komma igång igen. Känns ju som man lagt på sig under semester tiden då man inte varit så aktiv i den fronten. ;) men det är bara att ta sig i kragen o kötts på;) ha en bra dag idag kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0