Förändring i hemmet...

Så lovely säger ja bara. Det är så himla kul att fixa och dona lite i hemmet. Ska idag ev hämta två nattusbord och en tv bänk. Kommer bli super fint här hemma ju:) får se när allting är klart hur det kommer bli. Men jag tror det kommer bli fint. Jag tänkte måla nattusborden vita sen :) så det blir mitt nya lilla projekt. Så himla kul det ska bli längtar redan.

Igår blev det en tripp på stan tillsammans med älskade svägerskan, Melwin och bror. Dock så var bror bara med en stund men det var riktigt kul att träffa han oxå. Kollade lite julklappar oså hälsade vi även på mamsen som stog på loppisen på kvarnen.

På kvällen blev det lite julpynt. Tänkte att det kanske var dags att ta fram det. Tur var det upptäckte att lite fattades så blir en tripp till rusta för att kolla lite pynt idag.

Jag har ju gott runt med huvudvärk en längre tid nu och mått illa till och från. Vet nu kanske vad det är som spökar, har nog migrän läste lite om det och det stämde in på mig. Men ska nog ringa vc endå o kolla upp detta. För det är inte alls roligt att ha det. Känns som man inte riktigt är sig själv och man mår dåligt. Sover och äter dåligt, är överskriv och stressar. :( så kanske dags att kolla detta nu. För såhär vill man ju inte må...

Trevlig söndag på er alla och glad första advent:)

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0