17 Februari- Fredagen är här..


Saknar verkligen denna frippa. Ljusa slingor o lång lugg.


Fredagen är då här. Dom här tre dagarna som man varit ledig nu har bara sprungit iväg trots att jag inte gjort något speciellt. Helgen är min jobbar helg. Hörde att magsjukan går runt bland tanterna, så hoppas det är bättre nu när jag kommer. Vill verkligen inte bli sjuk igen. Har inte tid med det. Räcker liksom med förra veckans.
Så vad står på schemat idag. Hade tänkt att dra till gymmet. Men får se hur det blir med det, har tappat suget för träning sen ja varit sjuk. Men jag hoppas det kommer tillbaka. Annars idag blir det lugnt för min del. Ska iaf plugga lite sen jobba 14-21. En lugn dag.

Skulle behöva klippa och färga håret ser ut som ett skatbo i huvvet. Får se när man får arslet ur vagnen o fixar det.



Trevlig helg♥


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0