29 Februari

Igår var det sista passet för mig på Actic för nu har uppsägningstiden gott ut. Jag och Anna körde ett core pass som är inriktat på rygg och mage, kändes kan ja säga i vissa övningar. Efter körde ja 20min löpning på löpbandet. Gryyymt sköönt, kroppen var helt slut efter passet. Vilket är en underbar känsla. Jag åt mat och duscha sen la jag mig redan vid kl:21 snacka om att man var slut då.

Vad har man gjort idag?
Jag jobbade ett lökpass idag, 7:30-13.oo efter blev det lite fika hos Svägerskan och Melwin. Stackars Melle han hade feber. :(
Var iaf riktigt kul att ses :) Ska försöka se till att jag träffar dom lite oftare, likaså syster o barna. Dom ska jag ju träffa imorgon blir lekparken och lite fika :) Ser jag framemot. ♥
Jag och stoffe tog oss en promenad till maxi i det underbara vädret idag.
Vår väder gillas verkligen så underbart.


♥Stolt moster/faster till dessa fyra älsklingar♥

Ha de

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0