6 Februari

Då var måndagen över.
Tog mig en promenix till maxi för att veckohandla lite, skönt med friskluft. Efter handlingen blev det övningskörning med Annisen gick kanon :)
Dock så fick jag två st motorstop när jag skulle svänga från en korsning så rullade över vagen andra gången jag fick motorstopp haha höll på att dö av skratt. Dom som skulle över var inte så happy på oss, såg deras sura miner. Men det kunde ju ha gott illa men tur att det inte gjorde det. Jag var lite seg med gasen där haha.. Man lär sig av sina misstag eller va säger man.
Vi tränade på en massa grejer idag, parkering, vänstersväng, bak i gatuhörn, alla säkerhetskontroller gick vi även igenom m.m. Var ute på vägarna i ca 2 timmar.

Ikväll har jag o darlo lagat iordning hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås o broccoli. Var riktigt gott :D
Så kan säga att man är proppmätt nu.


bild lånad av google!

Har även pluggat lite nu på kvällskvisten. Lite mer säkerhetskontroller så det sitter i skallen ;)

Men nu ska jag ta o kolla på ett avsnitt av paradise hotel norge och koppla av lite.


Ha de

KRAMIZAR♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0