Du är mitt allt..

Fick en sån fin dikt av min älskling. Han skickade den till min mobil inatt.
Det första man ser när man vaknar så kollar man på mobilen och så får man denna fina.


Syns inte sådär jätte bra. Tog med min kamera. hehe


Dikten jag fick var denna
Att gå i dina fotsteg är det jag vill. När jag faller in i dina armar. Du är vacker och ger mig mod! Dina ord glänser i mina ögon. Att älska dig gör mitt liv mjukt och behagligt. Du lämnar spår i mitt hjärta.
Jag älskar dig Malin.

Och jag älskar dig Krisopher du är mitt allt♥
Du är det bästa jag har. Vad skulle ja ta mig till utan dig.
♥You and me together until the end♥


ps gammal bild på oss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0