Lite resume!

Resume!

Dagen efter lördagspartaj mådde man inte sådär jätte bra, var skit hes plus bakfylla på det. Fick inte i mig mkt denna dag endast chips lite lite dricka o en hemmagjord hamburgare. Fyfan det var verkligen längesen man mådde sådär alltså. Men blev nog lite mkt blandat för min del tror ja och det vet man ju hur det slutar. Måste säga att det var verkligen värt det, för oj så kul jag hade det. Det var verkligen AWESONE att träffa mina kära lagkamrater. ♥
Drog till mor för att fira henne, men var ju inte alls social. Kändes som man skulle kräkas vilken sekund som helst men inte fan gick det. Hade nog mått bättre om man hade gjort det, men ikke. Så kan säga att man var som en Zombiee den dagen! Illa haha

I tisdagskväll efter jobbet så hade vi bestämt att jag, tjejerna o Stoffe skulle överraska Annisen för hon fyller ju 25 på onsdagen. Så jag tog med hennes extra nyckel som jag har hos mig ;) Vi smög oss upp och låste upp, shhhhiiiitt va rädd Anna vart, hon låg där nerbäddad i sin säng. Och där kom vi hela gänget. Snacka om att hon blev paff och rädd. Riktigt kul var det :)
Haaahaaaa



Igår hade jag övningkörning med trafikskolan, har lite grejer ja måste nöta o verkligen inre och yttrekontroll :P Så det måste bli bättring där ;) så ska göra den varje gång ja o anna kör. Vi körde direkt efter min körlektion och då träna vi lite på det som behövs bättras på. O nästa vecka har jag lilla. Så bara att ligga i och nöta allt så det sitter i skallen. ;)
Jag o Stoffe drog till Annisen efter blev bjudna på lite smörgåstårta riktigt gott var det.
Tack Lena som gjorde den, var ju jätte god ♥
Stannade hos Anna en stund på kvällen, sen blev det hem o fixa lite. Kan säga att jag fick världens ryck så började diska, plocka rentvätt och röjja i toan. Tjolahopp kan få såna ryck ibland så skönt att ha det ur världen.

Grymma dagar har det varit.
Love it♥

Ha de

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0