Resume helgen..

Försöker mig på att fortsätta att blogga.
Söndag återigen. Min lediga helg bara sprang iväg. Jag hade inget speciellt planerat denna helg. Men den blev riktigt bra endå. Har varit lugn och skön.
I fredags blev det en träffa med Syster, Samuel o Matilda riktigt trevligt var det, vi käkade lite lunch på stan och kollade lite i affärer. Träffade även mor och Ulrika ensväng innan de skulle börja jobba.
När man kom hem blev det handling, slapp och matlagning. Jag och älsklingen gjorde hemmagjord pizza. Blev mkt gott. :)

Lördag, spenderade jag min dag tillsammans med Pernilla, Melwin och bror. Vi hade det riktigt mysigt. Hade endel att prata om då vi inte träffas allt för ofta. Men detta får vi styra ihop igen snart. Får även försöka träffas lite oftare oxå :) Tack för idag raringar♥
När jag kom hem så började jag och älsklingen med käket, vi skulle ha lite myskväll denna kväll. så det blev hasselbackspotatis, rostbiff, beasås, stekt lök, stekta champinjoner (färska) och sallad var riktigt gott. Sen låg vi i soffan o bara slappade.



Idag: Vaknade alldeles för tidigt idag klockan sju herregud.. Kunde inte heller somna om. Så slängde igång datan får bli lite serie tittande och bloggskrivande.
Idag blir det iaf en lugn dag har inget speciellt planerat, tar dagen lite som den kommer som jag även gjort denna helg.
Blir ev lite träning på efm med Pernilla.

Hoppas eran helg varit bra?

Shit imorgon börjar jag jobba heltid :) Gött.

Ha de

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0