10 Januari- Resturang!

Jag och Stoffe blev bjudna på resturang av svärfar. Vi åkte till den nya resturangen nere i backa pappa ninmari tror ja den hette. Maten var helt okej faktiskt, jag tog mig en kycklingfile och den var god.
Det var verkligen jätte trevligt. Han bjöd oss för att vi fyllt/fyller år så han ville fira oss på så vis.
Vi fick även presenter.
Jag fick mig en fin bukett med blommor, kort och trisslotter. Stoffe fick en väldigt bra kökskniv och lotter. Tack snälla ni♥




När vi väl kom hem så var det bara att vänta på lillebror och Sassa för han skulle jag klippa. Håret blev bra ;) som det alltid blir.
Efter klippningen så drog jag och Anna ut med bilen så jag fick övningsköra lite. Det gick bra:)

På kvällen blev det film mys med älsklingen♥

En väldigt bra dag har det varit! Gillas skarpt.

Kramar
//Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0