Resume 2011!

Fixade ett gymkort och hårdträningen var igång!


Sälen resan! Underbart

Tjejerna kom och överraskade mig på min 23 års dag♥


Bästaste mor fyllde 50 år!

Första gången för Melwin i badhuset♥


Hade många myskvällar med Anna,Pernilla och Melwin. ♥




Partaj hos mig!


Jag började övningsköra och plugga till körkortet!


Firade Annas 24års da och, iras o Gunnars med fika!
En grym kväll♥ dock hör inte bilden till den.

Melwin döptes♥


Bjöd töserna på middag!


Träningsläger i danmark!!!


Hanna fyllde 25 år, blev mkt bus då :)

Härlig dag med syster och barna♥


Familj träff med mys och grillning♥

Matilda fyller 2år!


Party hos Dessan!


En hel dag tillsammans med Anna, Oskar, Hanna, Liam, Alva, Jag, Matilda och Samuel. Blev badhuset och massa lek och skoj.

Goa kollegor! Grillning och mys!


Möhippa för Ulrika.


Barnvakt åt mina raringar över natten♥


Ulrika gifte sig :)


Twinis 24års dag♥


Fika hos mor!


Skaras sommarland med familjen♥


Grillmys hos twinis päron!


Köpte mig en ny cykel!


En spontan tripp med brudarna♥


En djulö tripp tillsammans med mor, Anna och Melwin♥


Melwin blev 1 år♥


Fallskärms hoppet. Jag säger då det GRYMT!!! Inget jag ångrar.


Bästa känslan på länge då vi gick igenom hela div 5 utan en enda förlust!


Klarade halkan och motorväg :)


Rihanna konsert helt jävla AWESOME! Snacka om tur vi hade!


Partaj med härliga människor♥
Känslan går inte att beskriva.


Badhuset med syster, Samuel och Matilda♥


Barnvakt åt raringarna♥


Mys med kollegorna!


Den årliga julfesten i komunen!


Kollade på två lucia tåg, mosters älsklingar lussade♥


Bakning i stora lass! Blev ju bakning fler än engång.


♥Julafton med stoffes far med flera, sedan med min familj ♥



Jag fick tillbaka min vita cykel som blev snodd för ca 2 år sen.



Ni känner nog igen dessa bilder för dom har jag lagt upp på bloggen under året.

2011 var ett bra år om man ser tillbaka på många saker. Säger då det att en bild säger mer än tusen ord. Allt var så himla underbart.
Till slutet av 2011 det var då allt inte kändes som det gjort tidigare + alla dessa motgångar och funderingar vad hände igentligen??

Så säger välkommen 2012 jag hoppas att detta år kommer bli underbart hela året.

Lifes goes on!!!

Vilka har följt min blogg 2011? :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har följt din blogg slaviskt o kommer fortsätta göra det. Mkt fina bilder. Välkomnar 2012 med öppna armar kan ju bara va bättre... :) puss mitt hjärta <3<3<3

2012-01-03 @ 11:35:36
Postat av: Irina

Trodde du firade min o Annas födelsedag samtidigt..

2012-01-03 @ 17:00:06
Postat av: Hanna T

Jag följer din blogg. tycker de är roligt att läsa.

Vad var de som hände på slutet är en bra fråga.

Känslan är obeskrivlig och de är verkligen inte som förut. på gott och ont.



Men nu är de bara att blicka framåt.

2012 kommer bli ett bra år :)



STOR KRAM Till dig <3

Tycker såååå mycke om dig.

2012-01-03 @ 22:46:14
URL: http://missthure.blogg.se/
Postat av: Hannalu

Jag kollar in o läser din blogg varje dag raring! Jag önskar dig all lycka 2012 vännen :-) stora kramar

2012-01-03 @ 23:10:28
Postat av: Gunnar

Jag hoppas ditt 2012 kommer bli ett bättre år! Slutet på 2011 med allt vad det innehöll och innebär var och är väldigt tråkigt... Men, allt ont har något gott med sig! Kram på dig <3

2012-01-04 @ 21:09:43
URL: http://gunnsa.blogg.se/
Postat av: Irina

Glömmer bort lite haha ja det va en bra kommentar mallan, då vet man hur betydelsefull man är.. Hoppas på ett bra år & vad som än händer med alla oss så önskar jag er all lycka i framtiden. <3 kram

2012-01-04 @ 22:47:30
Postat av: jag

Sv: Ira mena inget illa men svårt att minnas allt i detalj för ett år sen. jag har garanterat missat fler saker som hänt men som sakt allt går ju inte att få med. Då skulle ja få lägga tid till det i flera dagar. Detta är bara endel av det gångna året. Du betyder mkt för mig hjärtat oavsett om ja skriver det här elr ej betyder du mkt för mig iaf<3



Allt kommer bli bra hoppas jag. Tänker iaf kämpa för ja vill verkligen inte mista nån av er<3 tack underbara ni för fina kommentarer ni är så goa allihopa. Ta hand om er<3



Bamse kramar



2012-01-05 @ 00:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0