hälsogymmet..

Då har man fixat gymkort på hälsogymmet i torsdag. Härligt :) Men innan jag drog dit så blev det lite plugg innan.
Igår blev det jobb och gym, körde på löpbandet ca 25 min. Riktigt skönt med träning.
Min kära mor o far skulle ju komma hit men blev inte så eftersom stoffe varit sjuk. Så vi får ta det nån annan dag.
Så på kvällen kom min kära vän Anna hit istället, vi bjöd henne på lite fredagsfile.
Vi myste och kollade på film Smurfarna blev det. Kollade även på Rihannas konsert i rio. Nästan samma som den vi var o kolla på men här har hon inga klädbyten.
AWESOME!!!



Har idag varit i duveholmshallen och kollat på brudarna när de spelat cup. Vi kom på¨tredje plats inte illa :) Ni är så himla duktiga tjejer♥
Nu har man kommit hem från ett kvälls pass. Ska väl strax gå o lägga mig ska ju upp imorgon o jobba. Efter de blire nog ett gympass oxå :)

Har även beställt 70-tals outfit, kommer nog bli najs detta. Haha

Hoppas ni haft en bra helg!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snart kommer jag att träna där oxå ;) Då får vi peppa varandra ordentligt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0