18 juli- kanon dag

Andra arbetspasset avklarat. Gick bättre än igår. Så nu är jag ledig imorgon. Då får jag ladda mig inför jobbar helgen wehoow. Kom nyss hem från Pernilla har umgåtts med henne, Melwin o Anna vi grillade och hade det väldigt trevligt. Som alltid när man umgås med er<3 lekte som tusan med Melwin o shit va det tog på krafterna att springa runt och skojja o busa men kul var det:) konditionen är nog inte den bästa just nu. Har ju legat på lat sidan under semestern. Men får dra igång med det igen såsmoningom är ju ganska skönt att ha lite lökigt ibland;) snart ska ja slagga kommer sova riktigt gott inatt det känner jag på mig. Tog på krafterna att jobba, leka och ha det trevligt tydligen;) men gu så värt det var:) Tack mina underbara hjärtan för en toppen trevlig kväll<3 får vi göra om snart igen:) Bjuder på en bild från dagen;) Natti natti


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid lika trevligt med er <3

Svar: <3<3
Malin Johansson

2012-07-19 @ 08:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0