Älskade vänner<3

Ibland kan man inte annat än att bryta ihop, när det känns tungt och jobbigt. Det är så himla skönt att få gråta ur sig det jobbiga. Men det är riktigt tungt när man är där. Och man grubblar över allt möjligt. Jag är så himla lyckligt lottad över att ha dessa två underbart fina vännerna i mitt liv. Jag är så tacksam för att jag har er. Ni är där för mig och stöttar mig när det är jobbigt och tungt. Och jag även för er när ni har det tungt jag kommer alltid finnas här. Det vet ni i vått och i torrt<3 är så himla rädd om er<3 utan er vet jag inte vad jag ska ta mig till. Ni är mina änglar. Älskar er så himla mkt<3 tack älskade ni tack<3 Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0