Ångesten kommer smygandes..

Ångest ångest ångest det är bara förnamnet, imorgon kväll börjar jag jobba igen. De här 4 veckorna bara sprang iväg. Skulle kunna vara ledig jämt o tänk om pengarna rulla in av sig själv då, va skönt det skulle vara. Men ikke. Det är väl bara att gilla läget o köra på är ju mer än ett år kvar till nästa semester. Men mkt kan hända innan dess:) Gu så svårt jag hade att somna inatt. Låg o vred o vände tankarna bara flödade. Jobbigt när det blir så:( tror jag somna runt två om hon nu inte var mer. Men men så kan de va ibland. Då var det måndag igen. Får se vad denna dag har att erbjuda har inget speciellt inplanerat idag. Tar dagen som den kommer. Får se hur länge solen är framme. Den är det iaf nu men man vet ju inte det kan ju som sakt ändras, har ju gjort det de andra dagarna så. Jag hoppas ni får en underbar dag idag. Ta hand om varandra! Kramar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, märks att jag inte sett dig på länge.
Va smal du har blivit vännen..

Ta hand om dig. Hoppas du haft en bra arbetsdag.
Hörs och ses, kram på dig

Svar: åh tack gumsan. Va kul att du tycker det :) Ja det var ett tag sen vi sågs nu :( Vi får ta att ses snart igen. Ta hand om dig med vännen. Det får vi verkligen göra. Kramisar Mallan
Malin Johansson

2012-07-16 @ 23:49:35
URL: http://missthure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0