Grekland (kreta) 2012

Första måltiden hungriga som vi var tog vi första bästa stället.
 
 
Trötta töser.
 
Jag tog en grekisk mousaka den var inte i min smak om man säger så blää.
 
Promenix till gamla stan
 
Där det blev fisk spa :) Jag som är så grymt kittlig om fötterna tyckte att det killades hela tiden så satt och fnissade lite. Men kul att pröva på det dock så tyckte jag att det inte hjälpte fötterna så mkt.
 
Godaste maten och grymt bra resurang.
 
Här är lite bilder på mitt och Annas hotelrum :)
 
Fint va :)
 
Denna resturang var oxå super mix blate åt vi hos mustach mannen ;)
 
Bad och mkt vågor, min och annas handdukar fick sig ett bad. Vågen kom enda upp dit vi låg.
En väldigt trött Annis som var lite hängig under kvällen, visa sig att vara feber.
Men det ser väldigt skönt ut :)
 
Lite bilder på hotellet.
Fint va :) Pysslade lite på stranden :)
 
 
Vi avslutade sista kvällen med en varsin drink :)
 
Tackar er alla för en toppen bra och skön resa. Vi var ett bra gäng som åkte :)
 
pusskram Mallan♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0