Haft en mkt..

Haft en mkt bra dag idag oxå. Först blev det grattning av min älskade mormor på sin dag. Sen ikväll har vi spenderat kvällen hos mor o far för att fira Robert som fyller år imorgon. Danne och Sandra var oxå med, då de andra syskorna inte kunde. Men vi hade det jätte trevligt vi åt smörgåstårta och spelade spel. Det var nått liknande scharader fast man skulle förklara med ord istället för kroppen. Så det vart en mkt bra kväll. Jag o Stoffe ska fira våran dag nån annan dag måste ju inte vara just på den dagen man ska fira elr?;) nu är jag helt slut så ska försöka sova så man orkar med denna jobbar helg. Men jag hoppas ni alla haft en super bra dag idag:) o hoppas ni får en bra helg. Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0