Har gått o funderat..

Har gått o funderat ett tag om jag skulle starta en ny blogg. Känner att denna blogg varit med ett tag nu, så funderar på en ny start. Även jag skulle behöva en ny start. Tänkte även höra vad ni tycker, ska jag fortsätta såhär eller vill ni ha någe mer om nånting? Jag kommer dra igång med kost och träning igen o då kommer ni få se mina mål o framsteg. Sen vet man ju inte vad som händer framöver men vad vill ni läsa och vad tycker ni är intressant? Det är min fråga till er:)


Kommentarer
Postat av: Hannalu

Jag läser mer en gärna din blogg Mallan, så sluta inte skriva ;-)

Kram Hannalu

2012-07-20 @ 21:44:09
Postat av: Anna

Tycker du ska skriva på Mallan :D. Om du har tröttnat på den här kan du ju starta en ny. Men jag tycker du aka ha kvar den. Gillar att läsa din blogg o kolla på bilder. Puss puss lilla hjärtat <3

2012-07-21 @ 09:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0