Igår så gick..

Igår så gick jag o älsklingen ner på stan ensväng, vi käkade lite lunch o hade det mysigt. Sen efter att Anna o Pernilla slutat jobba så begav vi oss till norris. Jag handlade faktiskt inget igår, riktigt duktigt av mig. Men var ju där i lördags oxå så shoppade jag lite då. Så kan det va ibland. När ja kom hem så var maten klar lasagnen stod på bordet så det var bara att hugga in:) tack älskling<3 Idag börjar man jobba igen ursch va tråkigt:/ men kommer säkert gå bra hoppas jag. Som sakt börjar två så lite sovmorgon, men varför är man vaken nu. Ja det kan man ju fråga sig. Haha men jag brukar vakna tidigt så ingen nyhet direkt för min del;) tycker att det är skönt att inte sova bort dagen , man hinner ju med en hel del på fm om man inte sover. Så jag tycker att det är skönt iaf:) nähe tänkte slänga igång ett avsnitt av true blood o käka frulle. Hoppas ni får en fin dag idag<3 kramar i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0