25 Juni- Shopping

Idag så följde jag med Anna och Hennes mamma Lena till Norris för lite shopping. Det var en mycket trevlig dag dock en massa massa regn men gjorde inte så mkt, det var ju iaf bra shopping väder :)
♥Tack för en kanon bra shoppingrunda♥
 
Och detta kom jag hem med :)
2 st bhn vita från hm 149kr och den andra new yoker 99kr
armband lindex 79kr
Hawaii tropic 2st för 199kr + 25% rabatt cubus
Trosor 3st 149kr gina tricot
vit kofta cubus 199kr
svart kjol hm 50kr
långklänning 199kr
 
Love this dress som tur var så var det den sista och jag kunde klämma i mig stl 36 inte dåligt om jag får sägat själv :)
 
 
Kvällen avslutades med detta melon och gubbar det var riktigt gott :)
 
Hoppas ni alla haft en bra dag!
 
Pusskram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0