1 Mars- En bra dag..

Ny månad härligt :)
Det blev visst lite sol ute. Underbart blev en träff med syster o mosters raringar♥. Vi satt ute och åt glass i solskenet. Var mkt trevligt.
Jag hittade mig ett par nya skor var verkligen behövligt.
Stog mellan dessa och ett par vita likadana, men fick bli röda för vitt blir ju skitit påengång.
Fann dom på skobutiken på kvarnen 650:-



Påvägen hem gick ja förbi frissan bokade klipp och färgning så dit ska jag på tisdag kl:11.. :) Great:P
Senare blire lite körning hej o hå ;)

Trevlig dag på er alla!

Pusskram♥

Kommentarer
Postat av: Alec

Åh fi satan vilka snygga!! Vill Ha :) kan inte lova att såna kanske sitter på mina fötter nån gång ;)

2012-03-03 @ 07:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0