1 Maj

Har idag gott lång promenad till värmbol för att hämta min cykel. Hade Pernilla med mig oxå mkt trevligt♥. Efter det blev det en cykeltur till sultans för en fika. Mysigt♥. Drog sen på en promenix till duveholmshallen tillsammans med Annisen hurtbullar vi är :) Mötte upp Annas mor och Dessan. Vi skulle kolla på gymnastikuppvisningen som var idag och den var lilla Oskar med i, (annas kusin) Så den kunde man ju inte missa :) Riktigt duktiga var dom allihopa. Sedan blev det en cykeltur hem, käkade lite med älskligen och sen kom Lillebror och Sandra hit. Klippte både Stoffe och Danne ikväll. :) Duktiga och snälla jag. Fast jag var helt slut. Så fixaade jag det åt dom :)

Nä ni nu ska jag ta o slänga mig i bingen ny dag imorgon.
Får se vad den har att erbjuda :) Blir iaf jobb 15-21..
Har varit ledig nu i 2 dagar, kalas skönt efter en låång arbets helg:)

Ha de bra allesammans!

Kram //Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0