3 Maj



Oj oj då har man varit o handlat imorse, tog cykeln. Blev ca 3 kassar och tugnt blev det. Men det gick bra iaf :) Nu är lunchen intagen och snart ska man iväg på ett förbannande möte blää så tråkigt :/ Efter mötet ska man vara med o spela match herregud säger jag bara. Har ju inte spelat på ca ett år. Hoppas inerligt att det går bra för mig och att jag är pepp o att ja får tillbaka motivationen. Kanske inte var det bästa att starta pang på med en match. Hade faktiskt tänkt börja träna nästa vecka lite smått för att känna på. Men så blidde det inte. Bara att köra på. Så hoppas detta går vägen.
Ska iaf bli kul att träffa mina kära lagkamrater igen♥

Ikväll spelar vi DM mot hargs bk kl: 18:30 i valla.




Ta vara på varandra!
Ett glatt sms kan vara värt så mkt, än att inte höras nått alls.
Svårare än så är det inte :)

Pusskram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0