5 Maj- En mkt bra dag..

Idag har jag haft en mkt bra dag tillsammans med Anna. Vi har umgåtts hela dagen.
Var nere på stan ensväng och lunchade, vi gick i affärer men det vart ingen shopping för min del ;) Men fick ett par brallor av Anna som hon inte kunde ha. Tack så himla mkt hjärtat♥
Vi gick hem till Anna det var så jädrans kallt ute, blåste som tusan.
Hade ju tänkt grilla på kvällen. Men det skippa vi drog till mig istället och lagade tacos tillsammans med Stoffe. Dessan kom även förbi ensväng och kollade på tin tin tillsammans med oss. ♥ Så detta blev en väldigt spontan och bra dag/kväll. Kunde inte bli bättre.
Tack för en mycket bra dag idag. Ni gjorde min dag ♥


Visst ja vi bokade resa oxå :)
Längtar som in i h*******..
53 dagar kvar tills man ligger på playan ;)






♥Kreta blev det i 1 vecka, vi åker den 28/6-5/7. Så underbart♥ & Detta hotell.

Kramis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0