5 Maj

Shit idag kom verkligen träningsvärken, igår var jag bara stel. Men brukar ju komma två dagar efter, och idag känns det som fan kan jag ju säga.
I torsdags var jag ju med på matchen. O herregud gick faktiskt bättre än vad jag trott, dock så måste konditionen bättras på. Men det var så grymt kul att träffa alla raringar igen. Att få höra att det inte ens märkts att man varit borta, så är det ett riktigt upplyft och alla som peppa mig. Gjorde att man tyckte att det var så grymt kul. Ska även vara med på matchen imorgon mot värmbol. Phua undra hur det kommer gå, det är ju en seriematch. I torsdags vare ju bara en dm match.
Hoppas vi får bra väder och att man är taggad till max :)

Igår jobbade jag till fyra. Efter det blev det kalas hos Tilda som fyllde 3år. Mosters raring blir stor♥
Hon fick en dockvagn och docka av mig,stoffe, mor och mormor :) Hon gillade den skarpt sötisen :)



När jag kom hem så hade älsklingen börjat med käket så hjälpte han med det sista. Så det blev en kanon middag. Mätt och belåten blev man. Vi tittade även på tre filmer och hade det jätte mysigt♥
En underbar fredagkväll helt enkelt :)



Hoppas får en bra helg!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0