Då var snart..

Då var snart denna dag över. Har idag tagit det väldigt lugnt. Blev lite diskning sen har jag bara tittat på lite serier och lagat mat medans älsklingen fixade med tvätten. Kan ju säga att vi inte hade sådär jätte mkt tvätt denna gång. Men det är skönt de. Endast tre maskiner hade vi. Jag lagade iordning rotmos och fläsklägg grymt gott. Men de tar ju sin lilla tid att tillaga men det är de värt.

Nu sitter ja på soffan och kollar på film på tvn. Väntar på att få skölja ur håret, har olja i skallen och min snygga badmössa så känner mig riktigt läcker. Men ja ska försöka ha det i till tio iaf. Så inte långt kvar. Då ska jag tvätta ur det med mina favorit produkter aussie. Efter det en liten klick med moroccailoil. Klart man ska skämma bort håret:)

Hoppas ni alla haft en bra söndag!

Kram M


<3Älskar dig min finaste Kristopher<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0