Då var..

Då var nya sängen här. Den kom idag vid elva. Tur att Stoffe var hemma och tog emot dom då en annan jobba. Väl hemma så vila ja lite i den, shit va lovely det var:) sen kom annis då vi skulle slänga gamla sängen på tippen, vi fick hjälp av en snäll kille där som tyckte att vi kanske behövde hjälp. Så den hjälpte han oss med att slänga den där madrass jäkeln. Men så snällt av han. Tack du:) och stort TACK till dig vännen min för att du hjälpt mig<3

Så himla skönt med ny säng. Ligger i den nu och känner redan nu att jag kommer sova så gott i den:). Kan ju iaf inte rekommendera att endast bara sova i tre timmar oså jobb på det:/ hade ingen ro alls i kroppen igår kunde inte slappna av för fem öre. Ännu jobbigare blir det när man vet att man ska upp tidigt. Men men det gick kan ju säga att jag är helt pajj. Så bäst att försöka sova.

Natti på er:)

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0