Duktiga vi..

Duktiga vi. Igår så rensade jag och Stoffe lite här hemma. Det va en hel del som behövdes kastas så det var bra att vi tog tag i det. Vi var även nere i förrådet och kollade igenom allt, va ju kul när man hittade saker som man haft när man var yngre fann då en gammal dagbok som jag hade skrivit i, tror ja var 8-10år kanske hahaa. Det va lite kul faktiskt.
Men skönt att ha det gjort iaf så vi har lastat bilen med en massa skit som vi tänkte åka och kasta imorgon på fm. Men har ännu mera skit och stora grejer men det får vi ta nån annan dag. Vill bli av med allt små skit så slipper det bli så mkt påengång.

Ska nog fortsätta lite mera idag och ta mig tu alla papper och räkningar. Som bara ligger och skräpar.
Har även hittat en del grejer som jag lagt ut på byt och sälj sidan. Tycker det är kul att få en slant för det man endå inte använder eller tänkt kasta. Har redan sålt lite grejer iaf:)

Hoppas ni alla haft en bra helg.
Kram //M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0