Ibland tycker..

Ibland tycker jag att vi människor är dåliga på att ge positiv kritik. Alltså säga att man varit duktig eller snäll ja kan vara vad som. Liksom hur kul är det inte att få höra det där lilla extra, jag tror alla mer eller mindre skulle vara glada om man fick höra de där lilla extra.

Alla människor har vi upp och ner gångar men man kommer ju oftast alltid upp igen så allt känns bättre. Gäller att vara stark och inte ge upp så fixar allt sig mer eller mindre. Och alla vi är inte alltid på topp. Men jag är sån mår inte min omgivning bra så mår inte jag bra blir ledsen, deppig när inte dom jag älskar mår bra.

Kan erkänna att det har varit väldigt tung och jobbigt en period nu men vi kämpar och hoppas på det bästa. Man kan ju inte bara hänga läpp för minsta lilla grej. Hur fan skulle man må då? Försöker med tipset som ja fått från annis att tänka tre positiva saker varje dag. Jag kan säga att det hjälper. Så tack hjärtat<3 och tack alla ni som finns där för oss ni är underbara<3 vi har så fina människor omkring oss.

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0