Jobb helgen är över..

Jobb helgen är över. Det är så himlans skönt faktiskt, nu har jag två helger att se framemot. Innan jag jobbar helg igen. För min del så har helgen spenderas på jobbet mesta dels. På rasten i lördags drog jag till rusta och maxi för att fixa lite. Likaså i söndags så blev det en fika på rasten med mina underbara vänner. Det var jätte trevligt♥
Idag blev vitrinskåpet helt klart och utflyttat till vardagsrummet. Jag kan ju säga det att jag är så nöjd med det, vart så bra, och den passar så fint i vardagsrummet.
 
Annars idag så har jag träffat min älskade mor och mormor en stund, har även besökt Pernilla och Melwin var riktigt trevligt♥. Nu heter jag Balin som Melwin säger. Fasters lilla sötis♥ Tack för idag underbara ni♥
Det var ju ett tag sen sist vi träffades men blir lätt så när alla är upptagna med sitt. Men det ska ändras på har jag bestämt ska försöka bli bättre på att ses för jag tycker om det när man träffas och umgås. :)
 
Här kommer två bilder från mobilen!
En bättre bild från min kamera :)
Plus att det är lite grejer i skåpet men har väldigt mkt plats nu så har en hylla tom :P Får se va man hittar på och ställer in där.
 
 
Det som är kvar att fixa är sladdarna på sidan dom ska fästas på baksidan :)
 
Kram M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0