Nov. 11, 2012

Igår blev det en väldigt bra dag. Tog det lugnt här hemma hela fm. Och sedan så drog jag och Stoffe till hans garage för att fixa lite med hans hoj och kolla trycket på mina vinterdäck.

Efter det blev det en tur till systra mi. Va VÄLDIGT längesen sen sist. Så det var verkligen jätte kul att träffa henne och mosters små älsklingar<3 vi får bättra oss tycker jag.

Sen blev det ensväng hem till Dessan för att få mig lite massage. Var riktigt skönt och hon är så himla duktig. Hon tog sig ann min stela rygg/ nacke igen. Kan säga att det känns så bra efter nu:) tack älskade vännen<3

Efter det blev det raka vägen hem och käka och sedan blev det mys tillsammans med Stoffe, Sälen, Jozze och deras fina tös Emilia. Köpte även lite kläder till henne. Kan ju säga att det är riktigt kul att köpa så smått:) det blev 2st boddies, 2st byxor, en skallra och en dress med tröja och byxa:) det var verkligen jätte trevligt. Så tack för igår kära ni<3

Så en mycket bra lördag om inte annat:)

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0