Onsdag 28/11!!!!

Godmorgon!
Vaknar upp ca 8.30 kollar då ut genom fönstret och det snöar. Mysigt värre :) Måste bara säga det igår var det inte kul att cykla hem från jobbet, då det var snö blask :/ Man blev ju dyngsur näst intill. Så lite mera minus kunde det ju varit så man slipper snöblasket. Kan ju även vara kul för barna med lite snö. Visst jag klarar mig galant utan snön men klart man vill ha lite till jul oså. Blir ju även lite mer julstämning. Kan säga att i år tycker jag inget är kul. Att handla julklappar grymt jobbigt, pynta likaså. Ursch känns inte som julen snart är här. Men kan ju säga det att det kommer inte bli lika mkt julklappar i år som tidigare år. Tycker faktiskt att det är barnens jul och jag klara mig galant utan julklappar känner att man kan focusera mer när man fyller år oså istället. Det är ju inte heller kul att köpa enbart för köpandes skull.
Esh får se hur man gör med allt.
 
 
Åh snart är det helg ska bli så skönt. Har bara kvällens arbete kvar och imorgon 7-14 sen fredag 7-15 sen tar jag helg så välbehövligt om ja får säga så :)
En sålänge har jag bara freda kvällen bestämd då ska jag ha lite myskväll med älsklingen♥
Får se va som händer resten av helgen :)
 
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0