Tankar..

Alla gör vi våra misstag och alla lär sig av misstagen. Men det som hänt förr har man växt ifrån. Dock så förstår jag inte riktigt vad som hände det året. Ibland kommer man i dessa tankar som man undrar vad hände igentligen?
Jag minns allt detta festande och det kan ja säga med stora bokstäver att jag INTE saknar. Det är så himla tråkigt att dels gå ut i denna håla och supa förstår inte vitsen med det längre. Bakfylla är inte heller det roligaste. Men visst var det kul med alla kort och allt annat. Men fyllan saknar jag inte så värst mkt. Ursch.

Men från att gå och festa nästan varje helg till att bara umgås och ha myskvällar guu så mkt mer värt det är. Att umgås med dom man tycker om och bara rå om varandra är ett extra plus i tillvaron. Man ska verkligen vara rädd om sina vänner<3

Det är mer värt att må bra i kropp och själ. Träna och äta sunt. Så kan ju säga att jag fick ett hälsosammare liv när man sluta partaja så mkt. Var som sakt lite lulligare på den tiden. När man kollar på gamla kort så ser man stor skillnad. Den Malin vill jag inte tillbaka till. Är nöjd med mitt liv just nu trots att det är upp och ner gångar emellan åt.

Var rädd om varandra och ta hand om varandra.

Ha de bäst!
Kram på er /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0