Vitrinskåpet hämtades..

Vitrinskåpet hämtades igår. Så jag kunde ju såklart inte hålla mig. Började med att tvätta av det för det var grymt skitigt. Efter det blev det lite limning, maskering och lite slipning men det behövdes inte slipas så mkt som tur var. Men än är det inte klart måste måla ett lager till sedan har jag dörrarna kvar att fixa men det tror jag tar nästa vecka. Ska ju jobba denna helg så vill helst bli klar med det största. Så jag är ju på god väg iaf. Ska börja strax med andra lagret färg.
Det är faktiskt riktigt kul att fixa och fejja. Det blir ju en sån förändring om man säger så.

Nä ni dags att börja måla igen :)
Trevlig fredag på er!

Kram M

Före

Efter, första lagret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0