Efter lunchen..

Efter lunchen drog jag och Stoffe iväg till hans garage för att byta däck till vinterdäck. Kan ju säga vilket jäkla göra alltså. Stoffe hade ju lånat en mutterknackare av sin far men det visade sig att den inte funka så vi fick göra detta förhand. Fyfan va jobbigt det var ursch och fy. Tur va ju att Stoffe var snäll och hjälpte mig annars vet ja inte vad jag hade gjort. Vi hjälptes åt med två hjul en satte ja dit själv och en satte han dit. Med lite samarbete så funkar de galant. Här har ni för och efter bilder på däcken;) kan ju säga att det inte är de snyggaste fälgarna men vem bryr sig det är ju bara däck;) tack älskling för all din hjälp idag<3

Sen hem och då började vi med maten som blev tacopaj och tacochips i ugn. Mkt bra gjort av oss:)

Nu vet jag iaf vad jag ska göra. Ska sova nu är tanken är grymt trött.
Så natti natti med er alla..

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0