Hej och hå!!

Hej o hå! Idag har jag haft en hel del att göra. Började som sakt med att tvätta tidigt på morgonen redan klockan sju. Shit aja bra att ha det gjort. Så det är skönt att ha det avklarat. Vid nio blev det ett pass på gymmet, invigde mina löpardojjor som jag inhandlade igår. Och som alltid är det grymt skönt med träning:) då har man även det avklarat. Imorgon har jag vilo dag har ju kört 6/6 dagar:) så det blir vila. Blev även ett samtal till tm racing har ju haft problem med bilen ett tag nu så kände att nu är det dags att fixa detta. Så lämna bilen hos dom vid kvart i tolv. Drog då iväg och lunchade med mor och syster var riktigt trevligt faktiskt. Sen ringde luren vid 13. Och då var problemet löst han hade fixat bilen och hittat felet och fy bubblan så skönt där släppte en sten från magen. Riktigt lättad blev jag var så orolig över att turbon skurit elr liknande men det var visst luftmassmätaren som det var fel på. Nu funkar den som den ska iaf. Är så nu är jag riktigt glad:) nä ni nu ska jag vila mig lite. Ikväll ska ja till kära vännen Dessan för att få lite massage:) grymt skönt. Ha de bäst kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0